שקית הפלא של בני - הפלא ופלא

אנחנו כבר מזמן צרכנים נבונים, קונים בכמויות מדויקת, אבל לפעמים גם לנו קשה 'להנדס' את החיים כך שאף מלפפון לא יזרק ואף עלה פטרוזיליה לא יירקב, לפני שנשתמש בהם. הסטטיסטיקות מדברות על בזבוז 30-40 אחוזים מהירקות ומהפירות הטריים שמגיעים לפח, רובם מהמקרר הביתי.

שקית הפלא, שקיבלה את שמה בשל יכולתה לעשות פעולה שהיא קצת קסם והרבה טכנולוגיה, עוזרת לשמור על הטריות של ירקות ופירות במקרר הביתי, עד פי 4 (!), מהזמן הסטנדרטי. מלפפונים, ישמרו גם שבועיים ופטרוזיליה אפילו 3 שבועות. השקית משמרת את המרקם, הארומה והטעם שלהם.

החומרים ממנה עשויה השקית מאפשרים שימוש חוזר, רב פעמי, ל-3 חודשים ואף יותר, וכך מביאה לחיסכון כספי משמעותי למשק הבית ותרומה משמעותית לאיכות הסביבה.

איך הפלא הזה קורה?

שקית הפלא פותחה בישראל, בשיתוף מכון מחקר מוביל בתחום החקלאי, ומיוצרת בגליל. השקית נמצאת כבר מספר שנים בשימוש בבתי אריזה מובילים בעולם המייצאים תוצרת חלקאית טרייה במכולות קירור, ועכשיו, לראשונה, מגיעה גם למקרר הביתי.

בשקית הפלא משולבות מספר טכנולוגיות מתקדמות:

טכנלוגיית 'לחות מתואמת' - השקית מצליחה לווסת את הלחות ולנדף את העודפים כך שהירק נשאר יבש, אך לא מיובש.

טכנולוגיה נוספת היא 'אווירה מתואמת' - השקית מווסתת את רמת החמצן, באמצעים טבעיים בלבד, ומצליחה להוריד את קצב ההבשלה של הירקות והפירות, ובכך להאריך את חיי המדף שלהם בצורה משמעותית. חשוב להדגיש שהשקית תוכננה לשמירת ירקות ופירות טריים המאוחסנים במקרר בלבד.

השימוש בשקית פשוט ונוח:

* יש להוציא את הירק / פרי מאריזתו המקורית ולוודא שהוא יבש לחלוטין.

* יש להכניס כל סוג ירק / פרי לשקית נפרדת.

* יש להקפיד לסגור את השקית מחדש לאחר כל הוצאת ירק.

* מומלץ להשאיר את השקית עם התכולה פתוחה בשעות הראשונות של הקירור, ורק לאחר מכן לסגור אותה, כדי למנוע הצטברות של אדים.

שקית הפלא מגיעה בשני גדלים:

השקית הגדולה משמשת לשמירת ירקות בעלי נפח גדול (פלפלים, ברוקולי, סלרי, כרוב, קישואים וכו') וכן לאחסון ירקות הנצרכים בכמויות גדולות יחסית (מלפפונים ועגבניות). בשקית הבינונית ניתן להשתמש לשמירת עלים ירקוים (פטרוזיליה, כוסברה, שמיר וכו) וכן לירקות בעלי נפח קטן, או כאלו הנצרכים בכמויות קטנות (פטריות, פלפלים חריפים ועוד).

מלבד חיסכון משמעותי למשק הבית, השקית תורמת תרומה גבוהה לאיכות הסביבה וליכולת של העולם לייצר מספיק ירקות ופירות טריים לכלל האוכלוסייה גם בשנים הבאות. היא עומדת בתקנים מחמירים ביותר של ייצור ושל איכות הסביבה, מאושרת למגע עם מזון ומאושרת כ-FREE BPA.

והכי חשוב - ניתן ורצוי לעשות שימוש רב פעמי בשקית. כל עוד היא ממשיכה לווסת היטב את הלחות ולנדף בהצלחה את העודפים, ובפועל לשמר את טריות הירקות והפירות, מומלץ להשתמש בה שוב ושוב. ניתן לנקות אותה בין שימוש לשימוש עם מטלית לחה ונייר סופג. הוראות והמלצות מפורטות בגב האריזה.

שתף את הדף