לחות וזה עובר

מאת שירה וייסמן

מה משותף לקקטוס, לאבוקדו ולמקלחת חמה?

הנה כמה עצות לשמירה על עור פנים רענן, עשיר בלחות ומלא ברק, לאורך זמן

לחות העור מצביעה על בריאות העור: המראה, הצבע, המרקם ועובי העור מושפעים כולם מהלחות. תאי העור מכילים לחות באופן טבעי, וגוף בריא שומר על איזון הלחות, אך זו נפגעת מחשיפה לשמש, מיובש, מרוחות ומזיהומים שונים.


שכבת העור העליונה, המכונה קרנית, מהווה מחסום בפני יציאת נוזלים בלתי מאוזנת מהעור ובכך מונעת ייבוש. כאשר הקרנית סובלת מיובש היא מאבדת מהגמישות ומהברק שלה. אחת הדרכים למנוע אובדן נוזלים היא לסייע לעורר מחדש את יכולתו של העור לאגור לחות.

ומה קשור לכך הקקטוס?

הקקטוס הוא מומחה הטבע באגירת לחות. תכולתו הגבוהה בתרכובות קושרות מים, דוגמת פוליסכרידים, מסייעת לעורר מחדש את יכולתו של העור לאגור לחות. זוהי 'זריקת לחות' מיידית ועוצמתית המסייעת בשמירת הלחות ומשפרת את פעולת החסם הטבעי של העור בשכבת הקרנית העליונה. כך המים אינם מתאדים אלא נשארים ונשמרים בשכבות העליונות של העור.

תפקידו של קרם טוב הוא להזין את העור וגם לשמור לאורך היום על הלחות הקיימת באופן טבעי. לכן, חשוב להקפיד להשתמש בקרם שמחזיק מעמד על הפנים לאורך זמן.

נוסף על כך, חשוב להעניק לעור לחות גם משתייה מאוזנת של מים, לצמצם בכמות הקופאין, הנחשב כמייבש כאשר הוא נצרך בכמות מוגברת, להקפיד לאכול ירקות, שקדים, אבוקדו ודגי ים.

לפעמים המים מייבשים, במיוחד כאשר מתרחצים במקלחת חמה עם סבון שעלולה לפגוע בשכבת השומן הטבעית ולמנוע אידוי של נוזלים, לכן מומלץ לעשות מקלחות זריזות ופושרות יותר.

גם המזגנים, המעניקים לנו תחושה נעימה וקרירה, משפיעים לרעה על בריאות העור. העור מאבד את הלחות הטבעית, וכתוצאה מכך הוא נוטה לאבד מגמישותו ולהפוך מחוספס וסדוק.

ההמלצה שלנו ללחות בשלושה צעדים יום-יומיים:

קרם לחות - מומלץ למרוח, בוקר וערב, לאחר ניקוי הפנים, קרם לחות בעל אפקט המעורר את העור ומעניק לו הזנה אינטנסיבית ולחות לאורך זמן.

ג'ל עיניים - חשוב להקפיד להזין את העור העדין סביב העיניים עם בוסט
של לחות אינטנסיבית בעלת אפקט מקרר ומרגיע.

תרסיס לחות - התזה מצננת וממריצה לפני/אחרי האיפור או לאורך היום מעניקה מראה רענן ברגע, מכווצת
את הנקבוביות ומסייעת למראה עור אחיד יותר.

סדרת הלחות החדשה להידרציה מיידית של 'וולדה' מבוססת על תמצית קקטוס, המסייעת בשימור ובחידוש הלחות בעור הפנים, ומכילה גם מיץ אלוורה, בעל איכויות מזינות ותומכות אנטי אייג'ינג וכן שמנים ממקור טבעי, המשפרים את מרקם העור, מכווצים נקבוביות ומעוררים את עור הפנים. המוצרים מספקים לחות עוצמתית הנשמרת לאורך זמן, מסייעים לשמור על עור חלק ונטול ברק שומני, מפחיתים סימני עייפות ומסייעים במראה עור פנים אחיד יותר, רענן וזוהר.

שתף את הדף