אקו לאב - משלבים בין אהבה לגוף ולסביבה

מהפכת המזון האורגני כבר הגיעה עד לקצוות המרוחקים ביותר, אך לא תמיד לקצוות השיער שלנו.      

EcoLove משלבים בין אהבה לגוף ולסביבה

למרות שברורה לנו חשיבותה של התזונה הבריאה, לעתים אנו נוטים להתעלם מתזונת הקרקפת, השיער והעור, אשר סופחים אליהם את הסביבה שאנו נמצאים בה, שבישראל היא עתירת לחות שגורמת להזעה מוגברת עם שמש חזקה המייבשת את השיער והעור.

בדיוק מנקודת המבט הזו פנו בחברת אקו לאב, חברה המייצרת בישראל בסטנדרט עולמי, להנגיש מוצרי שיער וגוף המעניקים איזון מושלם בין מוצר טבעי ואורגני לאיכות גבוהה ובלתי מתפשרת.

כל מוצרי הסדרה שלהם טבעוניים, ומכילים לפחות 95% רכיבים ממקור טבעי, ו-30% רכיבים אורגניים, ללא SLS, פראבנים או רכיבים פטרוכימיקליים מזיקים, שעלולים ליצור גירוי בעור ולהשפיע לרעה על מראה השיער ותחושתו.

את הפורמולות המועשרות בחמאת שיאה, שמן אבוקדו ואלוורה אורגנית הם חלקו לשלוש סדרות:

הסדרה הירוקה המתאימה לכל סוגי השיער, מבוססת על תמציות ירקות אורגניים ירוקים -  מלפפון, פטרוזיליה, ותרד. היא עשירה בוויטמין C וויטמינים מקבוצת B המגנים ומרגיעים את העור.

הסדרה האדומה המתאימה לשיער רגיל עד שמן, מכילה תמציות ירקות אורגניים אדומים- עגבניות, סלק ופלפל אדום. היא עשירה בליקופן, וויטמין C המגנים ומסייעים באיזון השומניות בקרקפת.

הסדרה הכתומה המתאימה לשיער רגיל עד יבש,  מכילה תמציות ירקות אורגניים כתומים- גזר, דלעת ובטטה. היא עשירה בבטא קרוטן וויטמין A – הידועים כאנטי אוקסידנטיים ואנטי אייג'ינג.

בנוסף, בכל אחת מהסדרות גם סבון גוף וסבון ידיים, המעניקים ניקיון יסודי, ללא מגע עם חומרים כימיים וסינטטיים מיותרים. הם שומרים על העור מפני יובש ומעניקים לו ויטמינים ומינרלים חיוניים. התוצאה היא שעור הגוף והידיים נעימים למגע, רגועים מגירוי, ומוכנים להתמודד עם פגעי הסביבה והאקלים.

התאהבנו...


שתף את הדף