איך טבעי מריח ומרגיש ? לבידו

כשאנו משתמשים במוצרי קוסמטיקה כדאי להסתכל טוב על תווית הרכיבים         

האם אנחנו באמת יודעים איך טבעי מריח ומרגיש ? לבידו

כמה טיפים קטנים כדי לזהות מוצרי טיפוח שלאו דווקא מטיבים עימנו או עם הסביבה:

קצף אוורירי ונימוח: נוצר על ידי SLS- מרכיב זול המשמש כחומר מקציף ומייצר נפח שבתעשיית הרכב משתמשים בו להסרת גריז ממנועים, הוא שמעניק תחושה של ניקיון עמוק עלי ידי יצירת קצף עבה החוסם את הנקבוביות, בעוד שבפועל, ניקיון אמיתי נוצר על ידי שימוש במוצרים טבעיים שאינם חוסמים את הנקבוביות.

גוון אפרסק עדין: הוא חלק מתעשיית הקוסמטיקה הלא טבעית שדאגה לקשר בין צבע המוצר לתחושה שלנו עד כמה הוא טבעי. כך גוונים ירוקים, כחולים, אפרסקיים וורודים, מתחברים אסוציאטיבית עם בריאות, רכות וניקיון, כאשר למעשה הצבעים יכולים להיות על בסיס זפת, המעניק להם חוזק ומונע את דלילותן. מוצרים מן הטבע, אינם מגיעים בורוד או אפרסק, הם נוטים לגוונים בהירים יותר,החל מלבן, אפרפר, צהבהב ועד לחום.

ניחוח אוויר הרים צלול: במוצרי הקוסמטיקה הלא טבעיים, מבוסס על מספר רב של כימיקלים שכ-95% מהם עשויים מנפט, לכן רצוי להשתמש בבשמים על-בסיס שמנים אתריים שאין בהם פטרו-כימיקלים.

האלכוהול המרענן: שמעקצץ את העור ומסמן לנו על "רעננות" גם מייבש את העור. הצבעים, המרקמים והריחות מעודדים להתעלם מהתוויות. אם מוצר מכיל מרכיב לא ברור שנראה ארוך במיוחד, או כזה שבחיפוש קצר בגוגל, לא מופיעה ברשימת הצמחים.... כנראה שהוא אינו טבעי!


מוצרי לבידו משלבים בצורה המושלמת בין התכונות הטבעיות של מרכיביהם לבין התועלות המוכחות שנבדקו על מנת להוכיח יעילות מירבית. כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית.

קרמי הפנים נדבקו גם קלינית והוכחו כמשפרים באופן ניכר את לחות, מרקם ומיצוק העור אצל 100% מהמשתתפים. מוצרים נבחרים מכילים חומצה הילאורונית צמחית התורמת לבניית נפח, לחות ומיצוק העור. התוצאה היא סדרת קוסמטיקה ארומתרפית, עם יעילות מוכחת בהשראת הטבע. כל מוצרי לבידו לא נוסו על בעלי ורובם הגדול אינו מכיל רכיבים מן חי ובעל התו ויגן פרנדלי. חברת מתמחה בקוסמטיקה טבעית ואורגנית המשלבת חדשנות מחקרית עם ניסיון של למעלה מעשור בפיתוח מוצרי טיפול וטיפוח מתקדמים. ההשקעה ביצירת נוסחאות ייחודיות, המבוססות על הישגים מדעיים בתחום הארומתרפיה וניסויים דרמטולוגיים עדכניים, מאפשרת לנו להמשיך ולהעשיר את המוצרים שלנו תוך שמירה על ההבטחה למקסימום טבע בכל נגיעה. במשך למעלה מעשור של מחקר ועשייה, אנחנו יוצרים נוסחאות מדעיות פעילות המבוססות על הזיקה הטבעית ביותר בין תמציות הצמחים לבין העור שלך. הסקרנות והחיפוש המתמיד אחר פתרונות פורצי דרך בתחום הארומתרפיה, מאפשרים לנו להמשיך ולהעשיר את מוצרינו ברכיבים אורגניים המהווים תחליף לכימיקלים ולחומרים סינטטיים שנויים במחלוקת.

המוצרים הטבעיים של לבידו מבוססים על שמנים אתריים 100% אורגניים, היחידים בישראל עם אישור ופיקוח משרד החקלאות ואגריאור.

רוצים לנסות את המוצרים? לכל מוצרי לבידו


שתף את הדף