תנו לטבע לשמור לכם על העור

עובדה ידועה היא שלתזונה יש השפעה עצומה על מראה העור שלנו     


גם לחומרי ההזנה אותם אנו מורחים על העור, בצורה חיצונית, ישנה משמעות עמוקה לגבי הבריאות.

העור שלנו משמש קו ראשון בהגנה על גופנו והוא החלוץ הסופג את הפגיעות. קרני השמש, הלחות, החמצן והמלחים שנמצאים סביבנו באופן קבוע, גם בחורף וגם בקיץ, "פוגעים" ללא הרף ברקמות העור. תוסיפו גם את הגנטיקה והגיל המשפיעים גם הם ותקבלו את המסקנה שחובתנו לשמור לתחזק בצורה מיטבית ולהזין באופן נכון את שכבות העור והשיער שלנו.

אם ניתן הצצה קטנה ברשימת הרכיבים הנמצאים בתכשירי קוסמטיקה רבים  נוכל לראות כאלה שלא היינו מדמיינים שקיימים במוצרים המיועדים למריחה על עורנו... חומרים משמרים סינטטיים, חומרי צבע וריח מלאכותיים, חומרי לוואי מתעשיית הנפט, אלומיניום, אלכוהול ועוד. אלה חומרים שנועדו להגדיל את נפח המוצר, להאריך את חיי המדף ולעטוף אותו בבישום וצבע מוגזם - האם זהו המזון שאיתו נרצה ל"האכיל" את העור שלנו?

כאשר עובדים עם חומרים איכותיים מהטבע, הם בדר"כ יקרים יותר מחומרים סינטטיים, תהליך הייצור יקר יותר וממושך יותר והתפוקה קטנה יותר, מה שמשפיע ישירות על המחיר. יחד עם זאת, כדאי לדעת שאלה חומרים עוצמתיים ואפקטיביים אשר פועלים בהרמוניה עם הגוף, מתאימים לקשת רחבה של סוגי עור ואינם מכילים "רכיבים לא מזוהים", העלולים להפר את תפקודו התקין של העור.

מהם חומרים מהטבע?

מתוך מגוון עצום שאותו מציע לנו הטבע, בחרנו כמה פופולריים:

ויטמין  E - מהווה נוגד חמצון טבעי רב עוצמה המגן על העור מפני הרדיקלים החופשיים. ויטמין E נמצא במזונות כמו פפאיה ואבוקדו וגם בזרעים ואגוזים כמו חמנייה, שקד ופקאן וכמובן בשמנים צמחיים העשויים מזרעים ואגוזים דוגמת שמן חמניות אורגני. שימוש קבוע בוויטמין E, במריחה על העור, מזין ומגן על התאים.

חמאת שיאה וחמאת זרעי קקאו- מזינות הזנה עמוקה את העור והופכות אותו לחלק וזוהר. זאת בשל התכולה הגבוהה של חומצות שומן בלתי רוויות התורמת למראה בריא של העור. מרכיבים אלו מצטיינים בריכוך העור ומסייעים בחידוש תאי העור

צמחי מרפא כמו אמנון ותמר - קוסמטיקה מבוססת צמחי מרפא הופכת פופולרית בשנים האחרונות ומעלה למעמד של קדושה רכיבים כמו קלנדולה, אמנון ותמר, קמומיל ורוזמרין, שהינם בעלי אפקט של ריפוי המרגיעים את העור, מגינים עליו ומטפלים בעור יבש ומגורה.

תכשירי טיפוח, במיוחד אלה שאינם מכילים חומרים משמרים, רגישים לחום, לחות וחמצון ולכן נדרשת הקפדה על אחסון נכון של המוצרים

הרחיקו מקרני השמש- אחסנו את המוצרים במקום מוצל קריר ויבש כמו ארון או במגרה.

לא בחדר האמבטיה- שם יש בדר"כ לחות מוגברת

סגרו את המכסה- אחרי כל שימוש הקפידו על סגירת המכסה כך תמנעו כניסה של חמצן ולחות.

הקפידו על ידיים נקיות כאשר אתם משתמשים בקרם- על מנת למנוע התפתחות של בקטריות.

שימו לב לתוקף- לכל מוצר יש תוקף או סימון M ולידו מספר המציין את מספר החודשים שבו המוצר שומר על איכויותיו, מרגע הפתיחה.

שתף את הדף