שמן המפ אורגני בכבישה קרה - מיכל סבון טבעי
100 מ''ל
מק"ט: 15827706
הוסף לרשימה שלי
39.9 מחיר
39.9 מחיר ל 100 מ''ל
פרטים

הפקת שמן המפ אורגני בכבישה קרה
שמן זרעי המפ מיוצר מכבישה של זרעי ההמפ (צמח הקנאביס) והפקת השמן שבתוך הזרע. כבישה קרה של זרעי המפ אורגניים מפיקה שמן איכותי לא רגיל בעל צבע ירוק וריח “ירוק” ייחודי ומהמם.

השמן אינו מכיל THC (החומר הממסטל בקנאביס).

שמן המפ – תכונות
השמן משמש למגוון שימושים בריאותיים ומשמש כחומר גלם איכותי בקוסמטיקה טבעית בגלל האיכויות הרבות שלו בשימוש על העור והשיער.

מבחינת שימוש על העור, שמן המפ אורגני בכבישה קרה מתאים לכל סוגי העור, אפילו לעור שמן, כאשר הוא יכול לאזן אותו ולא להכביד עליו. הוא נותן לחות לעור יבש ומעודד התחדשות של תאי העור. הוא מסוגל להרגיע רגישות וגירויים בעור ושומר על העור מלא לחות והזנה. שמן המפ אורגני בכבישה קרה עשיר בויטמין E ולכן יכול להועיל בטיפול בבעיות עור וצלקות.

איך משתמשים בשמן המפ אורגני בכבישה קרה?
בפשטות, מורחים מעט על העור בכל פעם ובכל מקום שהוא נדרש, עד לספיגה מלאה. יש לו ריח רענן של דשא ירוק והוא נעים ונספג במלואו לתוך העור, משאיר אותו רך ולח ונעים.

האם משתמשים בו לבד או עם תוספות?
אפשר להשתמש בו כמו שהוא, או להוסיף לו שמנים אתריים לפי הצורך (שמנים מרגיעים, שמנים שמיטיבים עם העור, שמנים אנטי דלקתיים וכו’) ביחס של 1% לילדים או 2% למבוגרים.

יחס כזה אומר טיפה שמן אתרי לכפית שמן המפ לתינוקות וילדים או שתי טיפות שמן אתרי (או תערובת שמנים אתריים) לכפית שמן המפ למבוגרים. אפשר גם לערבב אותו עם שמנים צמחיים נוספים כדי לקבל את הטוב שמכמה שמנים בטיפול אחד.

כמה הצעות לשימוש בשמן המפ משולחן הצוות של מיכל סבון טבעי:
– שמן המפ לעור: להשתמש בפשטות, כמו שהייתם משתמשים בקרם גוף או בשמן גוף, בכל מקום שזקוק להזנה ולחות, אחרי המקלחת או תוך כדי היום.

– שמן המפ לפנים: מריחה של שמן המפ על עור הפנים כטיפול פנים המסייע לרגישויות בעור ומעניק לחות לפנים.

– שמן המפ כבסיס לעיסוי: שימוש בו כבסיס לעיסוי חלקי גוף יבשים ואשר זקוקים למגע ואיזון.

– שמן המפ לבעיות עור: מריחה של שמן המפ על צלקות ובעיות עור (נמצא ששמן המפ מקל על סימפטומים של בעיות עור כמו אטופיק דרמטיטיס ופסוריאזיס).

– שמן המפ לשיער: מריחה של שמן המפ על שיער לח אחרי המקלחת יכול לטפל בשיער יבש ושברירי.

– שמן המפ לעור הידיים: מריחה של שמן המפ בקביעות על כפות הידיים מקלה על יובש קיצוני שלפעמים פוגע בכפות הידיים בימי החורף.

רכיבים:
100% שמן המפ אורגני בכבישה קרה.

גודל ואריזה
100 מ”ל בבקבוק זכוכית כהה.

רשיון
ברשיון משרד הבריאות

הוראות שימוש
לשים מעט שמן על כף היד ולמרוח על העור או השיער לקבלת לחות והזנה, לעסות עד ספיגה מלאה.

*עד גמר המלאי
*בכפוף למלאי הקיים בסניף
ערכים תזונתיים
מוצרים שעשויים לעניין אותך
מוצרים שעשויים לעניין אותך