קרם הגנה מהשמש 30 Spf - מיכל סבון טבעי
50 גרם
מק"ט: 15827768
הוסף לרשימה שלי
48 מחיר
96 מחיר ל 100 גרם
פרטים

קרם הגנה לפנים ולגוף בעל מקדם הגנה SPF 30
קרם הגנה מינרלי (100% מינרלי) - ללא מסננים כימיים - אינו מכיל oxybenzone, avobenzone, octocrylene או מסננים כימיים אחרים.
יעיל מדעית - הוכח קלינית בבדיקות מעבדה באירופה כמספק הגנה של SPF30, בדרגת High Protection, ויעיל כנגד קרני UVA ו-UVB גם לפי דרישות משרד הבריאות החדשות והמחמירות.
נעים לשימוש - נמרח ונספג מעולה ביחס למסננים טבעיים אחרים, ריח עדין ומקסים.
עדין - מתאים גם לעור רגיש ועדין.

מה מיוחד בקרם ההגנה שלנו?
קרם ההגנה טבעי לגמרי, כולל את חומרי השימור הצמחיים והניחוח המכיל גרניום מצרי טהור בלבד.
אנחנו מייבאים את חומרי ההגנה במיוחד מאוסטרליה מאחד היצרנים המובילים בעולם, והוא אחד המסננים הטבעיים המתקדמים ביותר שיש!
אנחנו מייבאים עבור קרם ההגנה שלנו חומר גלם מתקדם מאיטליה, שמשפר את יעילות ההגנה שלו, ונותן לו יתרון בביצועים בלי לפגוע בטבעיות שלו.
יש לו ניחוח מדהים של קוקוס אורגני בכבישה קרה (שהוא הבסיס של הקרם עצמו) בשילוב עם גרניום פרחוני משובח ועדין.
יחסית לקרם הגנה מינרלי – הוא פותח עם המון תשומת לב כדי לקבל קרם הגנה נעים למריחה על העור ונספג מעולה. מינימום אפקט לבן על העור.
קרם ההגנה שלנו עדין לשימוש גם לבעלי עור רגיש יותר.
קרם ההגנה שלנו אינו פוגע באקולוגיה הסביבתית (בשוניות האלמוגים, במים, בדגים) – הרכיבים הכימיים בהרבה קרמי הגנה תעשייתיים מתחילים להיות מוצאים מהחוק במדינות מתקדמות עקב הנזק העצום שלהם לסביבה המימית, גם כמות זעירה במים.
קרם ההגנה שלנו אינו מכיל חלקיקי ננו.
המחיר שלו מאפשר שימוש יומיומי משפחתי בריא בקרם הגנה.
פשוט וגאוני.

מה זה אומר – מקדם הגנה SPF 30?
SPF או Sun Protection Factor הוא מספר שמייצג את מקדם ההגנה מהשמש. SPF 30 מסנן 97 אחוז מקרינת ה-UVB ואומר שקרם ההגנה יגן על העור שלך פי 30 מההגנה הטבעית של העור ללא קרם ההגנה. בפועל, כשמזיעים, נרטבים, כשקרם ההגנה נספג בעור או כשהתנגבנו אחרי ששחינו בבריכה, נצטרך לחדש את מריחת קרם ההגנה בממוצע אחת לשעתיים, תלוי בסוג העור ובעוצמת השמש בזמן הנתון.

קרם הגנה לילדים
קרם ההגנה שלנו עדין, טוב ובטוח לשימוש עם ילדים. שימו לב שעור של ילדים רגיש יותר לשמש, ורצוי להגן עליהם בראש ובראשונה על ידי שימוש בבגדים שמכסים את האזורים החשופים בזמנים של קרינה חזקה, שימוש בכובע רחב שוליים ולהימנע מחשיפה לשמש בשעות אמצע היום. אם יש צורך בחשיפה כזו, קרם ההגנה שלנו יכול בהחלט לשמש פתרון טבעי וטוב. הילדים אוהבים אותו מאוד ושמחים להשתמש בו.

קרם הגנה לפנים
זה לא פשוט לייצר קרם הגנה שמתאים לפנים. הפנים של כל אחד ואחת הן כל כך עדינות ושונות וכל אחד משתמש בדברים אחרים לגמרי בשגרת הטיפוח שלו, אז איך קרם הגנה אחד יכול להתאים לכולם? קרם ההגנה שלנו ממש מתאים לפנים. הוא לא כבד ולא שמנוני ונספג מהר, ויחד עם זאת הוא מגן על הפנים בצורה מעולה מנזקי החשיפה לשמש. שימו לב לחדש את מריחת הקרם על אזור הפנים פעם בכל שעתיים בממוצע כדי לקבל הגנה מקסימלית.

רכיבים:
אבץ בשמן קוקוס, חמאת קוקוס אורגנית בכבישה קרה**, סידן הידרוסיאפטיט (סוג של סידן המצוי בגוף האדם באחוזים גבוהים), מתחלב (מחבר שמן ומים) על בסיס קוקוס + גלוקוז טבעי + שמן זית + סורביטול*, שעוות קרנובה*, גליצרין צמחי*, משמר צמחי ועדין*, ויטמין E צמחי*, קסנטן גאם*, שמן אתרי גרניום*.

* – מקור צמחי | ** – צמחי ואורגני

*עד גמר המלאי
*בכפוף למלאי הקיים בסניף
ערכים תזונתיים
מוצרים שעשויים לעניין אותך
מוצרים שעשויים לעניין אותך