סבון גוף נוזלי ורד דמשק אורגני - ערוגות
500 מ''ל
מק"ט: 17676258
הוסף לרשימה שלי
42 מחיר 33.60 ₪
8.4 מחיר ל 100 מ''ל
פרטים

עשיר בתמציות צמחים מרעננות ומיצוי מפקעות ורדי דמשק ששומרות על עור בריא מאוזן ונעים. את הסבון אנחנו רוקחים עם הרבה אהבה וכבוד לממלכת הטבע ולגוף שלנו. הסבון שלנו עשיר בצמחי מרפא ושמנים צמחיים לחוויית רחצה טבעית מרעננת שמשאירה עור בריא מאוזן ונקי באמת. מכיל מקציפים צמחיים, שמנים צמחיים בכבישה קרה, תמצית מליסה צמחית להרגעה ואיזון העור, חליטות תמציות פקעות ורדים להזנה עמוקה ולעור קטיפתי. הכנסנו לסבון שלנו תמציות ארומטיות בניחוח מרגיע עמוק ומיוחד. סבון מושלם לבעלי עור רגיש ונפלא ללחות, שמירה והזנת העור. מתאים כמובן גם לילדים.

ללא SLS   I  ללא פארבנים I   ללא סיליקונים  I  ללא משמרים I   ללא מלחים I   ללא בשמים סינטטיים

הוראות שימוש:

יש לעסות את הסבון על עור לח או רטוב ולשטוף בהנאה ואהבה.

אזהרות:

יש להימנע ממגע בעיניים ובמקרה כזה יש לשטוף היטב מיד במים.
יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש.
אין לבלוע.
להרחיק מילדים.
אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים.
 

רכיבים:

Water, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Decyl Glucoside, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Cocamidopropyl Betaine, Xylitylglucoside ,Anhydroxylitol,  Xylitol, Glycerin, Xanthan Gum, Caprylyl/Capryl Glucoside, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, ROSA CENTIFOLIA FLOWER WATER, Rosa damascene flower, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Citric Acid, CITRONELLOL, LINALOOL.

המפעל בעל תקן אורגני בינלאומי יוקרתי של קוסמוס (COSMOS) – ארגון הגג לפיקוח אורגני על קוסמטיקה של האיחוד האירופי ו BDIH החברה הגרמנית המפקחת על התקנים הטבעיים והאורגנים בעולם מטעם קוסמוס. התקן מבטיח שכל מוצרינו יכילו 100% רכיבים ממקור טבעי בלבד כאשר מתוכם לפחות 95% מסך הרכיבים הטבעיים גם גודלו בפיקוח אורגני. כמו כן המפעל בעל רישיון יצרן של משרד הבריאות ובעל תקן GMP של קוסמטיקה לתנאי ייצור נאותים ISO 22716:2017 . כל המוצרים כשרים בהשגחת רבנות נתיבות.

*עד גמר המלאי
*בכפוף למלאי הקיים בסניף
ערכים תזונתיים