מרכז אדם ומרפא לניקוי רעלים

המרכז מאבחן ומתאים באופן פרטני ומדוייק דרכי שימור בריאות או דרכי ריפוי והחלמה, ניקוי רעלים שנתי או חד פעמי 

מרכז אדם ומרפא/ סאטווה - מרכז בריאותהמרכז מאבחן ומתאים באופן פרטני ומדוייק דרכי שימור בריאות או דרכי ריפוי והחלמה, ניקוי רעלים שנתי או חד פעמי, סדנאות בישול, לימודים,ימי עיון, נסיעות משותפות, אירוח רופאים-מורים מהודו....ו פורס בפני הציבור את התועלות והייתרונות הדרך להחלים,לרפא, לחגוג חיים של איזון בריאות והנאה.

 מרכז הבריאות על פי האיורוודה בתל אביב מציע- בעזרת הידע הרב, הנסיון והציוד, גם מהודו- מיטות עץ מיוחדות, סאונת צמחים, שמנים איכותיים וטובי המטפלים בארץ. נכונים לתת את השירות המקצועי והאיכותי ביותר בתחום.

טיפולי המגע הינם חלק מהדרכים העתיקות והמוכחות ביעילותן- באיורוודה מדובר בטווח רחב מאוד של טיפולי מגע- עיסויים, ניסוך (שירודהארה או פריסקה), שריה (באסטי), פינדה (תערובת צמחי מרפא עטופה בבד)-  כך בעזרת  טיפולי המגע המותאמים במדוייק לאדם – פועלים לשימור הבריאות  או לניקוי וריפוי.  

שימוש בסאונת צמחים לייזוע היא חלק מטיפולי המגע בשלבים מסויימים וכן שיעורי יוגה.

במרכז ניתן לקבל מעטפת שלימה להחלמה/ ריפוי/ מניעה/שמירה על הבריאות  - גם תכניות ניקוי רעלים (פנצ'ה קארמה), לטובת קהל שוחרי הבריאות והמעוניינים להחלים/ להרפא/ להשתקם ולהנות מהחיים וגם מתחזוקה מונעת במהלך כל השנה.

התאמה מושלמת של סוג הטיפול (ויש מגוון) יכולה להעשות רק ע"י אבחון.

פרטי התקשרות: 0529965050

שתף את הדף