כורכומין לונגוידה 60 כמוסות - נייצרספרו
מק"ט: 15294560
הוסף לרשימה שלי
149 מחיר 111.75 ₪
פרטים
תמצית כורכומין ופוספוליפידים פטנטית - נייצ'רספרו 60‭ ‬ כמוסות‭ ‬צמחיות

את הכורכום רובנו מכירים כתבלין, בעיקר מהמטבח או כשורש חי: שורש צהוב חזק בעל ארומה ייחודית. הכורכום נפוץ במיוחד במטבח ההודי. 

הכורכומין לונגוידה הוא החומר הפעיל בכורכום ואיכויותיו רבות. הכורכומין הינו מרכיב צהוב והוא אשר נותן לכורכום את צבעו המובהק והמוכר, כאשר בפועל הוא נמצא גם בצמחים אחרים.

כורכום:

לא כל תוספי הכורכום נוצרו שווים ביכולתם ואיכותם. תוסף כורכומין לונגוידה נבדק והוכח כיעיל ואיכותי בספיגה. כורכומין לונגוידה מבוסס על מחקר פורץ דרך המגביר את יעילות הספיגה של החומר הפעיל בכורכום לנצלו למטרות חיוביות. תוסף כורכומין לונגוידה משיג זאת, בין היתר, בזכות היותו היחיד בישראל עם שילוב פוספוליפידים (שומנים) המשפרים את הספיגה במודל שנחקר ונמצא יעיל .

כורכומין לונגוידה מכיל את החומר הפעיל כורכומין, אשר מוגדר כנוגד חמצון. תוסף זה מיוצר בטכנולוגיית SLCP המוגנת בפטנט ואשר מגבירה את איכותו ואת כושר ספיגתו. כאשר אנו צורכים את כורכומין לונגוידה אנו מקבלים נוסחא ייחודית שפותחה ע"י שילוב כוחות של חוקרים מאוניברסיטת UCLA בארה"ב עם חברה מסחרית המתמחה בייצור תוספי תזונה מבוססים מדעית וקלינית.

תוסף הכורכומין הוא ללא ספק המדובר בשוק תוספי התזונה בישראל ובעולם, ולכך יש הצדקה. הוא מציע שימושים רבים נוספים ויתרונות רבים – אשר מגיעים לכדי שיא של זמינות ביולוגית ויעילות בתוסף כורכומין לונגוידה.

לונגוידה

חומר רב עוצמה ויכולות בזכות ריכוז הכורכומין הגבוה בו, נצלול לעומקם של דברים ונסביר מדוע רצוי לצרוך את התוסף של לונגוידה

ראשית נציין כי לאורך שנים ולמרות ההבנה שמדובר על חומר מבטיח, הכורכומין תסכל מדענים רבים כי היה לא מספיק יציב ולא מספיק זמין ביולוגית כדי לספק יעילות טובה מהרגע שיצא מצלחות המעבדה והשתמשו בו. כך גם קבלת מספיק כורכומין מאכילת כמויות גדולות יחסית של כורכום אינה ממש אפשרית. השינוי קרה אחרי הפיתוח המהפכני של טכנולוגיית SLCP ששילבה ליפידים עם כדורי הכורכומין – מה שהגדיל מהותית את הזמינות הביולוגית שלו ואת יציבותו המבנית.

כורכומין LongVida הושק אחרי עשור של מחקר ופיתוח ואחרי בדיקה של 200 מבנים שונים של כורכומין כדי למצוא את הנשא היעיל והטוב ביותר. היעילות והעליונות של כורכומין לונגוידה מגובות ב-16 מחקרים קליניים והמוצר מציג זמינות ביולוגית גבוהה של רכיב הכורכומין בכל אחד משלושת המדדים העיקריים:

 זמן מחצית החיים של כורכומין לונגוידה גבוה יותר מכל תוסף כורכומין אחר (7 שעות). המשמעות היא שהחומר אינו מופרש החוצה מהר ויכול אכן להגיע לנקודות הרלוונטיות בצורה החופשית והנספגת. זהו תוסף הכורכומין היציב ביותר בשוק.

נקודות חוזק נוספות ההופכות את כורכומין לונגוידה לבחירה האופטימאלית עבור כל מי שמחפש תוסף כורכומין יעיל:

·         פותח לאורך תקופה של מעל עשור על ידי צוות של מדענים מאוניברסיטת UCLA.

·         התוסף נמצא במחקר כבעל אפשרות ספיגה יעילה יותר פי 67-285 לעומת תמצית כורכומין 95% רגילה

·         כורכומין לונגוידה מיוצר עם טכנולוגיית SLCP מוגנת בפטנט, מבוססת רפואית ומדעית – שילוב של פוספוליפידים עם כורכומין

·         נערכו עשרות מחקרים קליניים על המינון של הכורכומין המספק זמינות ביולוגית טובה – כמו שנמצא בלונגוידה

·         תוסף המספק כורכומין בצורתו החופשית ולא לאחר תהליך גלוקוניזציה, כך שהחומר הפעיל נשאר למשך 24 שעות

·         כורכומין לונגוידה הינו תוסף הכורכומין היחיד שהוכח במחקר כי הוא עובר את מחסום  (BBB).

·         אנו מקבלים את אותו המוצר הנמכר בארה"ב ובעולם ולא ייצור מקומי.

·         המוצר מתאים לטבעונים ומאושר כ"ויגן פרדנלי"

·         כורכומין לונגוידה מגיע עם כשרות בד"ץ מהדרין, הרב רובין.

·         תוצאות מעולות עם כמוסה אחת ביום במינון של 500 מ"ג כורכומין (המינונים הנתמכים קלינית הם 400-2,000 מ"ג ליום).

הטכנולוגיה פורצת הדרך מאחורי CURCUMIN LONGVIDA

מרכיב מהותי בהצלחה של כורכומין לונגוידה הנו טכנולוגיית הייצור והמיצוי, טכנולוגיית SLCP פורצת החדשנית. בתרגום מילולי, זוהי טכנולוגיית חלקיקי כורכומין משולבים עם ליפידים מוצקים.

ליפידים באופן כללי, הם שומנים הקיימים במגוון סוגים וצורות אשר גופנו מכיר וזקוק להם. בשיטה זו, חלקיק הכורכומין למעשה עטוף בשכבה שומנית של ליפידים ייעודיים.

טכנולוגיית SLCP שעליה מבוסס תוסף כורכומין לונגוידה היא מערכת קידום ספיגה אידיאלית, מבוססת על מחקר ועל נתונים אשר נבדקו ואומתו במתודולוגיות אנליטיות מוכרות ומוכחות. תוספי לונגוידה הינם נקיים לחלוטין מחומרים ממסים אגרסיביים ומשמנים שאינם עמידים.

מבחינת בטיחות וסבילות, כורכומין לונגוידה נמצא כבטוח מאוד והוא לא מעורר תגובות שליליות, הן בקרב מטופלים בריאים והן בקרב מטופלים חולים.

אתר וחנות נייצ'רס פרו הוקמו כדי לתת מענה לצורך ההולך וגובר לתוספי תזונה הנתמכים מדעית וקלינית וכדי לעשות לכולנו "סדר בבלאגן" כך שנוכל לצרוך רק תוספים שבאמת עובדים ושבאמת יכולים לספק לנו תוצאות חיוביות. לכן זה אך טבעי שנייצ'רס פרו תשלב כוחות עם מוצרי כורכומין לונגוידה כדי לספק לצרכנים הישראלים את תוסף הכורכומין הטוב והיעיל ביותר.

נייצ'רס פרו היא היבואנית הבלעדית של מוצרי כורכומין לונגוידה לישראל ואנו עובדים בצמוד ליצרנית בארה"ב ומכירים היטב את כל חומר המחקר ואת הפיתוחים האחרונים בתחום תוספי הכורכומין. 

*עד גמר המלאי
*בכפוף למלאי הקיים בסניף
ערכים תזונתיים