דאודורנט רול ורדים לבנדר לעור רגיש - ערוגות
50 מ''ל
מק"ט: 17676296
הוסף לרשימה שלי
46 מחיר 36.80 ₪
92 מחיר ל 100 מ''ל
פרטים

ללא אלומיניום | ללא סודה לשתיה | ללא פראבנים | ללא סיליקונים | ללא משמרים כימיים  | ללא בשמים סינטטיים.

בממלכת הטבע נמצאים כל הכוחות להביא את הגוף שלך ליופי בריאות וחיוניות מקסימלית, פשוט על ידי שימוש יומיומי בפלא הזה!

כל מוצרינו נרקחים בעבודת-יד מוקפדת ומכילים תמציות ארומתרפיות טהורות, שמנים אורגניים בכבישה קרה בלבד, מיצויים אורגניים מצמחי-בר ,וצמחי-מרפא.

מכיל חומרים טבעיים המזינים את העור ושומרים על עור יבש ורענן לאורך זמן. אקסטרקט אלוורה אורגני, חמאת שיאה להזנת העור, שמנים אתריים לעור בריא ומאוזן בריח נעים. עשיר באבץ מינרל טבעי המאזן את ריח הגוף ושומר על עור בריא לאורך זמן ללא גירוי העור ומומלץ במיוחד לבעלי עור רגיש – מאזן את העור בעזרת צמחי מרפא ושמנים אתריים. מזין ומשאיר עור בריא רענן ונקי. בניחוח ורדים לבנדר מעודן. אינו מכתים את הבגדים.

מגיע בצורת רולאון נוח לשימוש.

50 מ”ל

אופן השימוש: יש למרוח מעט על עור נקי ויבש לפי הצורך

אזהרות:

יש להימנע ממגע בעיניים ובמקרה כזה יש לשטוף היטב במים.
יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש.
אין לבלוע.
להרחיק מילדים.
אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים
במידה ומתפתחת רגישות יש להפסיק את השימוש בתמרוק


רכיבים :

Water, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder,  VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED OIL, Zinc Ricinoleate, Glycerine, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter , Rosa Damascena (Rose) Extract,  Arachidyl Alcohol ,Behenyl Alcohol , Arachidyl Glucoside,  Lavandula angustifolia (Lavender) Flower Oil, Citric Acid,  Xanthan Gum, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, LIMONENE

המפעל בעל תקן אורגני בינלאומי יוקרתי של קוסמוס (COSMOS) – ארגון הגג לפיקוח אורגני על קוסמטיקה של האיחוד האירופי ו BDIH החברה הגרמנית המפקחת על התקנים הטבעיים והאורגנים בעולם מטעם קוסמוס. התקן מבטיח שכל מוצרינו יכילו 100% רכיבים ממקור טבעי בלבד כאשר מתוכם לפחות 95% מסך הרכיבים הטבעיים גם גודלו בפיקוח אורגני. כמו כן המפעל בעל רישיון יצרן של משרד הבריאות ובעל תקן GMP של קוסמטיקה לתנאי ייצור נאותים ISO 22716:2017 . כל המוצרים כשרים בהשגחת רבנות נתיבות.

*עד גמר המלאי
*בכפוף למלאי הקיים בסניף
ערכים תזונתיים