אבקת רימונים אורגני - נביטאס נטורלס
227 גרם
מק"ט: 811961021146
הוסף לרשימה שלי
124 מחיר
54.63 מחיר ל 100 גרם
פרטים

אבקת רימונים אורגני -  נביטאס נטורלס

הרימון מוצאו מדרום מערב אסיה, אך בימינו מגדלים אותו באזורים החמים והיבשים ברחבי העולם. מורשת גידול הרימונים מאפיינת בעיקר את אזור הים התיכון.

הפרי הייחודי מתהדר בקליפה אדומה קשיחה ומתחתיה, בתוך הפרי, יש חלוקה לתאים רבים המרופדים בלשד הפרי הלבן, ובו כ-800 גרעינים אכילים. הגרעינים העסיסיים והפריכים הם בעלי טעם מהנה מתוק חמצמץ, המשתלב היטב במאכלים מתוקים כמו גם במאכלים מתובלים.

תכולת הנוטריינטים : אבקת הרימונים של נביטס מופקת מפירות הרימונים בשלמותם. מדובר בפרי מקודש הזוכה להוקרה בעולם כולו זה אלפי שנים. טעמה של האבקה הגולמית שלנו הוא טעם מתוק של פירות, ועל כן נוח להוסיפה למבחר מתכונים. פרי-על זה מכיל מגוון של ויטמינים ומינרלים, ובמיוחד הוא עתיר ויטמין סי, אשלגן, חומצה פולית ומינרלים : סידן, זרחן, חומצות אמינו וסיבים תזונתיים, נוגדי חימצון, פוליפנולים ופיטואסטרוגנים.

חוות גידול : פרי הרימון גדל באיזורים הסובטרופיים של הודו. בחוות אקולוגיות וסחר הוגן. הפרי נקטף, המיץ נסחט, מיובש בהקפאה ואח"כ נטחן לאבקה דקה.

אישורים : אבקת הרימון של נביטס מאושרת כאורגנית, כשרה, טבעונית, לא מהונדסת גנטית, נטולת גלוטן ורואו (חומר גלם לא מעובד). מבטיחים לך רק את הטוב ביותר, כי זה מגיע לך .

תכולה: 227 גרם

*עד גמר המלאי
*בכפוף למלאי הקיים בסניף
ערכים תזונתיים

ערכים תזונתיים ב 100 גרם.
אנרגיה 60 קלוריות / פחמימות 14 גרם / חלבונים 0 גרם / שומנים 0 גרם  / נתרן 0 מ"ג

מוצרים שעשויים לעניין אותך
מוצרים שעשויים לעניין אותך