אבקת מאקי ברי אורגנית - נביטאס נטורלס
מק"ט: 811961021245
הוסף לרשימה שלי
125 מחיר
פרטים

אבקת מאקי ברי -  נביטאס נטורלס

תותי המאקי הם הפירות של שיח ירוק עד , הגדל במרחבים של הרי פטגוניה הקדומים באזור הדרומי של צ'ילה. התותים הללו, שצבעם סגול כהה, עשירים בנוגדי חמצון ומכילים אותם בכמות העולה על זו המצויה בכל מזון אחר על פני האדמה. תותי המאקי הם בעלי טעם נפלא, מעט חמצמץ, טעם המזכיר מעט שילוב הטעמים של אסנה (פטל שחור), אוכמניות, מלון ותותי אסאי.

מסורת : התותים הללו היוו מרכיב מרכזי בתזונה של האינדיאנים משבט מאפוצֶ'ה (Mapuche), כמו גם חלק מהטקסים והחגיגות שלהם. מדובר בתרבות ששרדה במשך זמן ממושך ביותר על פני כדור הארץ. תותי המאקי נחשבו לצמח קדוש, מאחר שהיוו עבור שבט המאפוצ'ה סמל לרצון טוב.

ערכים תזונתיים : לתותי המאקי ערך גבוה מאוד של ORAC

ערכים אלו משקפים את רמת המוצר כנוגד חימצון. נוגדי החימצון הם ביופבלנואידים אנתוציאנינים ופוליפנולים. רמה גבוהה של ויטמינים כמו : ויטמין AE ,C. ומינרלים כמו: סידן, ברזל ואשלגן.

חוות גידול : התותים של נביטס גדלים בקרקעות לא מעובדות בדרום פטגוניה, באנדים הצ'יליאנים.

המשפחות קוטפות את התותים ידנית. לאחר מכן סוחטים את התותים למיץ ובעזרת טכנולוגיה של ייבוש בהקפאה המיץ הופך מצב צבירה לאבקה תוך שמירת הנוטריאנטים שבו.

אקולוגיה : הגידול של פירות היער מסוג תותי מאקי יוצר אפקט דומינו של השפעה חיובית. הצמח פורח בקרקעות פוריות ומגן על הקרקע מסחף.ועצם הגידול החקלאי והביקוש לתותי המאקי מהווים הזדמנות כלכלית למשפחות באזורים נידחים בקשיי הישרדות.

אישורים : אבקת המאקי של נביטאס מאושרת כאורגנית, כשרה, טבעונית, לא מהונדסת גנטית, נטולת גלוטן ורוא (חומר גלם לא מעובד). מבטיחים לך רק את הטוב ביותר, כי זה מגיע לך .

תכולה: 85 גרם

 

 

    

*עד גמר המלאי
*בכפוף למלאי הקיים בסניף
ערכים תזונתיים