סיגי גולן-נחמני

מאבחנת ומטפלת בטווח רחב של מחלות גוף ונפש באמצעות ביו אנרגיה


האבחון מתבצע בעיקר על פי מצב הציפורניים, הלשון והעיניים, ותחושות בידיה של סיגי במהלך הטיפול. בשונה ממטפלים שמתמקדים  רק בריפוי הגוף,  או רק בריפוי הנפש, הטיפול הוא לגוף וגם לנפש, כי לא ניתן להפריד בין גוף לנפש. רק כך ניתן להגיע לתוצאות מרשימות של ריפוי בתוך זמן קצר מאד. בעיות בזוגיות, קשיי תקשורת מול ילדים או הורים, בעיות חברתיות במקום העבודה – כל אלה יכולים להפתר בקלות ברגע שהמטופל מבין מה עליו לתקן בעצמו. סיגי מסבירה מהו השיעור הנשמתי המשתקף מיחסים בעייתיים אלה. לאחר מכן עולם שנתפס כעוין ויחסים שהידרדרו לתהום יכולים להפוך בן לילה לנעימים ומחבקים. מחשבה בוראת מציאות ולכן הבחירה בסרט חיינו היא בידינו.

בלי תיקון הבעיה מהשורש הנפשי שלה המחלה עלולה לחזור שוב ושוב, עד שהאדם יבין מה עליו לתקן. לדוגמה, אדם שמקבל דלקת גרון ונוטל אנטיביוטיקה אינו מטפל בבעיה, אלא רק בתסמינים שלה. הבעיה היא בעיה בגרון שלרוב מסמל את הביטוי של האדם. וכך, למשל, אם הדיבור/הביטוי שלו חסום אז בתוך זמן קצר תחזור דלקת הגרון, ובצורה עוד יותר חריפה וכואבת.

אני מסבירה מה מקור המחלה ברמה הפיזית והנפשית, מתפללת לבורא עולם, ומניחי את ידי (צינור להעברת אנרגיית הריפוי של ה’) על גוף המטופל כדי לרפאו.

* כתב הסכמה מאת הרב אנטיזדה


סיגי גולן-נחמני M.A  בפסיכולוגיה
קליניקה: "הכל קשור ריפוי  גוף-נפש והרצאות רח' קדושי בלזן 4 נתניה (מול בני עקיבא) 
טלפון:     077-9343474
נייד:       052-8332941  
מייל:       sigalitgn@gmail.com

אתר:      http://www.sigi.co.il

פייסבוק: Sigi Golan-Nahmani‎‏

שתף את הדף