קרם ידיים אתרוג אורגני- ערוגות
100 מ''ל
מק"ט: 15675277
הוסף לרשימה שלי
32 מחיר 25.60 ₪
32 מחיר ל 100 מ''ל
פרטים

הידיים שלנו נוגעות בהכל, עובדות קשה ובסוף יום מגיע להם את הפינוק הכי טבעי בריא וריחני שיש,

רקחנו לכם קרם ידיים גורמה מתמציות אתרוג מרעננות, חמאת שיאה אורגנית עשירה ותמציות צמחי מרפא מזינות הקרם שלנו עשיר

אך נספג היטב, משאיר ידיים חלקות עדינות ובריח ממכר של ורדי בר ואתרוג תוכלו לקרוא על קרם הידיים שלנו עשרות המלצות חמות בדף הפייסבוק ולהוסיף אחת משלכם ממש כאן:)

מוזמנות להתפנק על מחיר המבצע שלנו!

מכיל שמנים אורגניים בכבישה קרה חמניות וזית הנותנים שפע לחות עורך תוך ספיגה מהירה, שמן אתרוגים הידוע בסגולות האנטי-אוקסידנטיים שלו לעור יבש וחידוש מהיר של תאי העור, חמאת שיאה אורגנית לתחושת קטיפתיות לאורך זמן. בניחוח ורדים מרגיע.

100% מרכיבים טבעיים

100% טבעוני!

ללא SLS| ללא פראבנים | ללא כימיקלים | ללא משמרים | ללא מלחים | ללא בשמים סינטטיים

מכיל 100 מ”ל

רכיבים:

Water/Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Olea Europaea (Olive) Oil, Glyceryl Caprylate, Acacia Senegal Gum, Xanthan Gum, Citrus (Citron) medica oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Tocopherol (Vitamin E), Rose Oil, Beta-Sitosterol, Squalene, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Citr

המפעל בעל תקן אורגני בינלאומי יוקרתי של קוסמוס (COSMOS) – ארגון הגג לפיקוח אורגני על קוסמטיקה של האיחוד האירופי ו BDIH החברה הגרמנית המפקחת על התקנים הטבעיים והאורגנים בעולם מטעם קוסמוס. התקן מבטיח שכל מוצרינו יכילו 100% רכיבים ממקור טבעי בלבד כאשר מתוכם לפחות 95% מסך הרכיבים הטבעיים גם גודלו בפיקוח אורגני. כמו כן המפעל בעל רישיון יצרן של משרד הבריאות ובעל תקן GMP של קוסמטיקה לתנאי ייצור נאותים ISO 22716:2017 . כל המוצרים כשרים בהשגחת רבנות נתיבות.

*עד גמר המלאי
*בכפוף למלאי הקיים בסניף
ערכים תזונתיים
מוצרים שעשויים לעניין אותך
מוצרים שעשויים לעניין אותך